Toevoegen van een afdeling

U kunt als beheerder een nieuwe afdeling aanmaken via het Afdelingenscherm met de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. 

Voer de naam van de nieuwe afdeling in. Als de afdeling onder een andere afdeling valt, kiest u de bovenliggende afdeling uit de lijst met bestaande afdelingen.  Gebruik de OPSLAAN knop rechtsboven in in het scherm.


Als u terug gaat naar Afdelingen wordt de nieuwe afdeling grijs getoond in de afdelingenlijst omdat er nog geen medewerkers zijn toegevoegd of koppelingen met bekwaamheden of verplichte opleidingen zijn gemaakt.

Medewerkers toevoegen

Open de afdeling en selecteer de tab Medewerkers om nieuwe medewerkers aan de afdeling toe te voegen met de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. 

  • Selecteer het domein van uw organisatie.
  • Zoek en selecteer de medewerker die u wilt toevoegen.
  • Selecteer de rol uit de dropdown lijst.

Bekwaamheden en Opleidingen koppelen

Selecteer de tab Bekwaamheden en klik op de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. om bekwaamheden toe te voegen.

 Selecteer de tab Toewijzen en klik op de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. om opleidingen toe te wijzen aan de afdeling.