Let op! Indien je gebruikt maakt van een HR koppeling (via SDB HR, AFAS of Visma Raet)  zijn deze acties niet benodigd. Er wordt een dagelijkse synchronisatie gedaan vanuit het HR systeem. 



Toevoegen van een afdeling

U kunt als beheerder een nieuwe afdeling aanmaken via het Afdelingenscherm met de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. 

Voer de naam van de nieuwe afdeling in. Als de afdeling onder een andere afdeling valt, kiest u de bovenliggende afdeling uit de lijst met bestaande afdelingen.  Gebruik de OPSLAAN knop rechtsboven in in het scherm.

Refresh pagina om de nieuwe afdeling zichtbaar te maken. 









Als u terug gaat naar Afdelingen gaat u  naar de afdeling die u gemaakt heeft en klikt u op het pijltje om naar onderliggende afdelingen te gaan die er eventueel bij horen. 



Medewerkers toevoegen

Open de afdeling of onderliggende afdeling en selecteer de tab Medewerkers om nieuwe medewerkers aan de afdeling toe te voegen met de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. 

  • Selecteer het domein van uw organisatie.
  • Zoek en selecteer de medewerker die u wilt toevoegen.
  • Selecteer de rol uit de dropdown lijst.




Bekwaamheden en Opleidingen koppelen

Selecteer de tab Bekwaamheden en klik op de toevoegen knop rechtsonder in het scherm. om bekwaamheden toe te voegen.

Let op: je dient eerst een medewerker te koppelen voor u de bekwaamheden kan toevoegen en opslaan.